سلام خانما اسم شروین قشنگه
قدیمی نیست ؟؟؟

۶ پاسخ

هیچ اسمی له نظر من قدیمی نمیشه
تا وقتی معقول باشه

قدیمی جدید نداره مهم دل خودتونه

شانتیا هم من شنیدم

چیزی به اسمِ
اسم جدید نداریم
بنظرم اسم های ایرانی همشون اصالت دارن و خیلی قشنگن
منتهی یه اسم هایی و کمتر شنیدم یا اصلا نشنیدیم خیال میکنیم جدیدا مثلا اسم دختر خاله مت که 46سالشه لنا هست الانم دیدم چند ساله این اسم باب شده

قشنگه من اصیلا دوست دارم امروز خسته شدم زیر تایپیک همه این اسمو نوشتم معنیش میشه پایان روز یعنی غروب زمان وصل شدن به پروردگار

منم ایم پسر اولم رادوین میخواستم دومیو بزارم شروین نمیدونم قدیمیه یان

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام ❤️ مامان پسرام ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان وجوجو مامان آیهان وجوجو هفته شانزدهم بارداری