حالا منو داشته باش که میگم اگه پسر شد اسمشو میذارم نوح
واقعا نمیدونم چرا وچطور این اسم بدلم نشسته 🥹ولی میدونم همه میگن سنگینه وبدلشون نمیشینه
بنظرم نیک قشنگتره البته بازم سلیقه خودتون
فقط قدیمی نباشه فردا بزرگ بشه بگه قدیمیه وگرنه کاملا بع دلمه
هر چی ب دلت میشینه همونو انتخاب کن عزیزم
سلیقه ها متفاوت و نظرها هم متفاوت
اما کلی بخام بگم نیکا اسم شیک و خاصیه
اره عزیزم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.