خانما اسم نیکا خوبه قدیمی نیست؟ فقط این به دلم میشینه اگه قدیمی نباشه

۵ پاسخ

حالا منو داشته باش که میگم اگه پسر شد اسمشو میذارم نوح
واقعا نمیدونم چرا وچطور این اسم بدلم نشسته 🥹ولی میدونم همه میگن سنگینه وبدلشون نمیشینه

بنظرم نیک قشنگتره البته بازم سلیقه خودتون

فقط قدیمی نباشه فردا بزرگ بشه بگه قدیمیه وگرنه کاملا بع دلمه

هر چی ب دلت میشینه همونو انتخاب کن عزیزم
سلیقه ها متفاوت و نظرها هم متفاوت

اما کلی بخام بگم نیکا اسم شیک و خاصیه

اره عزیزم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد