آیما بله آراد میاد قشنگه
قدیمیه ولی قشنگه
نه آوا جزو اسمایی هست ک قدیمی نمیشه این اسمای عجق وجق جدید زود از مد میرن
نورا و نوا هم به آراد میاد
اره قشنگه
من خیلی دوست دارم اسم آوا رو
اگه دختر شد میزارم آوا
آوا هميشه قشنگه
اره قدیمیه یادمه سال ۹۳ خیلییی زیاد شد این اسم .
اسم دختر من😍
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.