دوستان اسم پارسا قدیمی نیست؟؟

۱۱ پاسخ

اسم پسر برادرشوهرم کلاس ۶ هست محمد پارسا هست خیلی قشنگه اسم های پسر جدید خو بدرد نمیخورن مثلا آراز دو روز دیگ تو مدرسه بش میگن گراز 😐بچن دیگ میگن
سعی کن اسم با معنی و خوش آوا باشه و نتونن بعدا مسخرش کنن انتخاب کنی

خیلی قشنگ منم دلم میخواد اگ خدا بهم پسر داد یا بزارم محمد جواد یا محمد رضا

نه والا خیلی هم اصیل و قشنگه

نه قشنگه که

حلما دلسا پاشا

عزیزم همین اسمای که بقیه میگن قدیمی خیلی بهتر از اسمای عجق وجق جدیدن

اسم های خیلی قشنگ تری هست با احترام🥰
برسام به اسم دخترانت میاد انگار
حلما،دلسا،برسام

به نظرم هست

ن اصلا بنظرم هیچ اسمی قدیمی نیس اسم یه چیز کاملا. سلیقه ایه پارسا اتفاقا هم اصیل ایرانیه هم همیشگی

قدیمیه

نه قشنگمم هس

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیستم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌ام بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد