خانما غربالگری‌دوم همون انومالی‌هست‌و اینکه ازمایش‌خون هم داره ؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

غربالگری دوم تو هفته ۱۴ من انجام دادم ازمایش خون بود انومالی هم هفته ۱۸ گفت برو

نه عزیزم غربالگری دوم کوادمارکر بهش میگن کسایی که سونو nt یا ازمایش سلفری(nipt) انجام ندادن میگن کوادمارکر انجام بدن.که از ۱۵هفته میشه انجام داد.سونوی انومالی سونو سه ماهه دوم هست که ناهنجاری های دیگه رو بررسی میکنه مثل تشکیل قلب و شکاف لب و …

آزمایش داره ولی واجب نیست
فقط سونو واجب

بله همون انومالی ازمایش هم داره

بله. بله آزمایش هم داره

برامن داشت دادم

ازمایشم داره ولی بعضی دکترا میگن نمیخواد انجام بدی

بله
نه آزمایش نداره

برا من ک فقط سنو بود

اره آزمایش داره بعضیا انجام میدن بعضیا ن

سوال های مرتبط

مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ودوم بارداری