غربالگری دوم تو هفته ۱۴ من انجام دادم ازمایش خون بود انومالی هم هفته ۱۸ گفت برو
نه عزیزم غربالگری دوم کوادمارکر بهش میگن کسایی که سونو nt یا ازمایش سلفری(nipt) انجام ندادن میگن کوادمارکر انجام بدن.که از ۱۵هفته میشه انجام داد.سونوی انومالی سونو سه ماهه دوم هست که ناهنجاری های دیگه رو بررسی میکنه مثل تشکیل قلب و شکاف لب و …
آزمایش داره ولی واجب نیست
فقط سونو واجب
بله همون انومالی ازمایش هم داره
بله. بله آزمایش هم داره
برامن داشت دادم
ازمایشم داره ولی بعضی دکترا میگن نمیخواد انجام بدی
بله
نه آزمایش نداره
برا من ک فقط سنو بود
اره آزمایش داره بعضیا انجام میدن بعضیا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.