🙁منم هنوز از کباب بدم میاد
منم از کباب و هرچی روی اتیش درست میشه بدم میاد
من از همه چی بدم میاد 🥲
اره طبیعیه.هیچکی اندازه من عاشق ماکارونی نبود الانتو سوپرمارکتم بسته اشو ببینم حالم کلا بد میشه
من از پرتقال متنفر بودم هنوزم همینم😑بجاش عاشق سبزی و اش رشته بودم الانم دیدنی انگار پیتزا میبینم😂😂😂
من از کباب بوی گوشت
یا موقع رد شدن از جگرکی ها از بودی روغن
حالم بهم میخورد
ولی الان بهترم 😁
وای منم
منم عین توام از کباب اینا از غذای بیرونم کلا بیزارم جوجه
اره من سر پسرم از فلافل بدم میومد تا ب دنیا بیاد بدم میومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.