مامانا حالت تهوعم خوب شده!🫠فقط از کباب بدم میاد طبیعیه؟

۹ پاسخ

🙁منم هنوز از کباب بدم میاد

منم از کباب و هرچی روی اتیش درست میشه بدم میاد

من از همه چی بدم میاد 🥲

اره طبیعیه.هیچکی اندازه من عاشق ماکارونی نبود الان‌تو سوپر‌مارکتم بسته اشو ببینم حالم کلا بد میشه

من از پرتقال متنفر بودم هنوزم همینم😑بجاش عاشق سبزی و اش رشته بودم الانم دیدنی انگار پیتزا میبینم😂😂😂

من از کباب بوی گوشت
یا موقع رد شدن از جگرکی ها از بودی روغن
حالم بهم میخورد
ولی الان بهترم 😁

وای منم

منم عین توام از کباب اینا از غذای بیرونم کلا بیزارم جوجه

اره من سر پسرم از فلافل بدم میومد تا ب دنیا بیاد بدم میومد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی