خودتو نگران کارت امید نکن چون امیدشونم مث یسناشونه اینا باهم خواهر برادرن یکی دوبار میذن بعد یه کارت جدید دیگ میلرن روکار
امید خدا ذلیلشون نه با خودشونو امیدشون به حق همه این بچه هی بیگناه ....بی عرضه ها یسنا چس تونمینک نمیدن ..امروز رفتم کالا برگ بگیرم سه تومن به یه پلاستیک پرم نشد نه مر ف گرفتم نه گوشت ن هیچیییی حتی پوشکم بارلی بی کیفیت گرفتم ......فقط همینو میتونم بگم ته این همه. مادر. پدر شرمنده جلو بچه جلوشونو بگیره الهییییی
نه متولدین ۴۰۵ به بعد
نه بچههای متولد سال 1405
فعلاهمون یسناروهم نمیدن😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.