خانوما بخونین لطفا 😐😐😐

تصویر
۸ پاسخ

من الانم اینم ی آدم روانی سدم انگار اشکمم ک دمه مشکمه

بخاطر بهم ریختن هورموناس منم اوایل بارداری اینجوری بودم همش دنباله بهونه بودم برای بحث بحثم که میکردیم آخرش خودم پشیمون میشدم
سردرد هم که من همچنان یروز درمیون دارم خیلی بده از طرفیم سردرد میگیرم حالت تعوع میاد سراغم

قبلا هم اینطوری بودی یا تو بارداری اینطوری شدی؟

من همیشه اینطوریم😂😂

بابا تو حامله ای اینجوری من نیستم چرا دو هفته هست سگ شدم همش عصبی میشم زود از کوره در میرم 😐😂

هورمونات بصورت شدیدی بهم ریخته خاهر 😂💔
تقصیر خودت نیست شوهرت لابد بشه خوبی نیست

قرص اعصاب بخور اروم میشی

منم همینم والا 😂

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان مامان مامان ۳ سالگی