من الانم اینم ی آدم روانی سدم انگار اشکمم ک دمه مشکمه
بخاطر بهم ریختن هورموناس منم اوایل بارداری اینجوری بودم همش دنباله بهونه بودم برای بحث بحثم که میکردیم آخرش خودم پشیمون میشدم
سردرد هم که من همچنان یروز درمیون دارم خیلی بده از طرفیم سردرد میگیرم حالت تعوع میاد سراغم
قبلا هم اینطوری بودی یا تو بارداری اینطوری شدی؟
من همیشه اینطوریم😂😂
بابا تو حامله ای اینجوری من نیستم چرا دو هفته هست سگ شدم همش عصبی میشم زود از کوره در میرم 😐😂
هورمونات بصورت شدیدی بهم ریخته خاهر 😂💔
تقصیر خودت نیست شوهرت لابد بشه خوبی نیست
قرص اعصاب بخور اروم میشی
منم همینم والا 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.