سلام خوبی عزیزم چیکار کردی
منم قندمو برا بار دوم تکرار کردم زیاد باشه بستری میکنه بخاطر امپول ریه چن روز بستری هستین شما گفتن بهتدن
چیزی نیست خدا بزرگه
من زدم بستری نشدم خداروشکر گذشت حتما شما قند داشتی چیزی نیس عزیزم زودی میگذره
من تا الان ۹ بار بستری شدم
انشالله خیره عزیزم
همه چی بنفع تو وکوچولوت تموم میشه باهمه استرسها وسختی ها خدا تا اینجا هواتو داشته من بعدشم داره فقط به خودش توکل کن
منم شنبه باید بتا بزنم
حتما باید بستری بشم ؟؟
چرا میخای بتا بکیری؟احتمال زایمان زود رس دادن؟
برای بتا چرا؟ یعنی چه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.