۶ پاسخ

عزیزم منم سینم بشدت ورم کرده بود به گفته همسایمون شب سوم گرفتن از شیر نصف شب یواشکی دادم کامل سینمو خورد و تخلیه کرد ولی اصلا متوجه نشد تو خواب عمیق بود از فرداش کلا سینم اروم شد دیگه درد نگرفت خدا خیر بده همسایمونو که راهنماییم کرد شما هم همینکار کن بعد دیگه درد نمیاد و خودش به مرور خشک میگیره من الان یک هفتست از شیر گرفتم

همزمان دوتا سینه رو باید بگیری شیرشو خیلی کم تخلیه کن قرص کابرگولین ۱۲ ساعت بخور شیرت خشک میشه

اینجوری سینه هات بد میشه ، همونو بده بخوره ، روز ها شیر نده شب ها بده ، بعدشم سینتو با دست بدوش

اگه میخوای بگیری کامل بگیر چون شیر جم میشه باعث عفونت میشه این جوری خشک نمیشه

خشک نمیشه
یا دیرتر خشک میشه
زیر دوش گرم ماساژ بده

چرا اینکار رو کردی خوب جفتش می‌زدی

سوال های مرتبط