۱۰ پاسخ

زوده بابا عجله داریا😃

دختر خواهرم ۴ ماهشه هنوز گردن نگرفته .ولی قربونش برم لبخند میزنه‌.بهش میگیم خوش خنده

بردی دکتر پسرت رو؟

زوده عزیزم

میخنده فقط

زوده خواهر دوماه به بعد میخنده الان اگرم بخنده مثل تیک لحظه ایه و بیشتر درخوابه گردن هم درهر بچه ای فرق داره پسراولم شش ماهگی گردن گرفت اما این فسقلی دوماهه

دختر من 43 روزشه تا باهاش حرف میزنیم میخنده ولی گردن نگرفته کامل

دختر من تازه میخواد گردن بگیره

هنوز زوده

در حد لبخند زدن هم باشه کافیه ها
برای گردن هم تامی تایم زیاد بزارش
درست میشه

سوال های مرتبط

مامان مهدخت کوچولو مامان مهدخت کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی