۶ پاسخ

من بهم گفتن همین آخر هفته برو ولی نوبتم هفته ی دیگه میرم نامه سزارینمو میگیرم

منم دوست دارم ۳۶ هفته برم این‌هفته برم فکر کنم نامه بدن بهم امیدوارم یعنی بدن

بمنم گفت ۳۶ هفته بیا
هفته بعد قراره برم

من هفته ۳۳ گرفتم

من از ۳۲ هفته نامه مو گرفتم

دیگه الان وقتشه تاریخ تعیین کنن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری