خانما من قرص اهن ،فولیک اسید و ویتامین د۳ میخورم ،چرا قرص دیگه ای بهم نمیدن ؟؟؟

۶ پاسخ

حتما برو دکتر و بهش بگو

باید از ۱۶ هفته اسید فولیک رو قطع میکردی و بجاش دکتر بهت مولتی ویتامین و قرص اهن میداد

کلسیم خیلی واجبه، آهنم معمولا میدن. من کم خون هم نبودم چون حجم خون تو بارداری زیاد میشه میدن. کلسیمم نخوری به فنا میره استخونات. حتما بگیر بخور. عجیبه که دکترت نداده. فقط حواست باشه اگر اهن اگرفتی تو اهنا فولیک هست دیگه فولیک خالی نمیخواد. اگرم کلسیم گرفتی چک کن ویتا مین دی چقد داره چون نیاز ۱۰۰۰ واحد در روزه. بیشتر نخوری

مولتی ویتامین کلسیم نداده بهت

از هفته ۱۶ باید مولتی ویتامین آهن و کلسیم د میخوردی ،البته شاید وزنت بالاست که مولتی نداده بهت

کم خونی داری؟ جای فولیک اسید کلسیم باید بخوری

سوال های مرتبط