زوده زده از ۷ ماهگی
رو خودش نوشته از پایان ۷ ماهگی
عزیزم اکثراسرلاک برای ۷ماهگیه
خانومامن یه گروه مامانادارم که توش کلی تجربه هست اگرخواستیدشمام به مابپیونیدبه آیدی زیرپیام بدیدروبیکا
@M81mm78hm0098
البته منم حریره بادوم میدم
نه منم میدم ب پسرم
اگه رفلاکس نداره یا حساسیت به گلوتن نداره مشکلی نداره بدی ولی اگه رفلاکس یا حساسیت باشه بدترش میکنه
من هنوز این مدلو شروع نکردم
سرلاک فرنی برنج گرفتم عوق زد دوست نداشت
ولی سرلاک مدل حریره بادام و میخوره
این زوده از الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.