خانما این سرلاک خطر نداره بدم دخترم

تصویر
۸ پاسخ

زوده زده از ۷ ماهگی

رو خودش نوشته از پایان ۷ ماهگی

عزیزم اکثراسرلاک برای ۷ماهگیه
خانومامن یه گروه مامانادارم که توش کلی تجربه هست اگرخواستیدشمام به مابپیونیدبه آیدی زیرپیام بدیدروبیکا
@M81mm78hm0098

البته منم حریره بادوم میدم

نه منم میدم ب پسرم

اگه رفلاکس نداره یا حساسیت به گلوتن نداره مشکلی نداره بدی ولی اگه رفلاکس یا حساسیت باشه بدترش میکنه

من هنوز این مدلو شروع نکردم
سرلاک فرنی برنج گرفتم عوق زد دوست نداشت
ولی سرلاک مدل حریره بادام و میخوره

این زوده از الان

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهفتم بارداری