شیرخشک بهتره یا شیر مادر؟
لطفا با دلیل

۹ پاسخ

شیر مادر دواست، شیرخشک غذاست

بهتر بودن رو شرایط مادر و نوزاد تعیین میکنه ، نسخه ی واحد که نمیشه پیچید

منکه میگم شیر خشک همه ویتامین هارو هم داره، شیر مادر الان واقعا همش ابکیه سیر نمیکنه بچه رو اگر نگاه کنید همه دارن کمکی شیر میدن اگر شیر مادر خوبه چرا کمکی دیگه، شیر مادر بیشتر میگن بچه در آینده مریض نشه تند به تند

والا به توجه به شرایط هر کس فرق داره
من دخترم ۴۰ دقیقه سینه رو میخورد باز گشنش بود شیر نداشتم
دیگه شیر خشکی شد

از نظر راحتی آدم شیر خودشو بده راحتره همیشه در لحظه آماده هست دردسر اینکه شیر خشک گیر بیاد نیاد شیشه بشور بیار ببر نداری در آینده از سینه گرفتن راحتره تا از شیشه گرفتن

بچه های دایی من همشون با شیر خشک بزرگ شدن همیشه هم مریض میشن

شیر مادر واقعا دوا و معجزه هست که اگر همه میدونستن عمرا اگر میزاشتی شیرشون خشک بشه
چاول بخاطر اینکه شیر مادر در جنسیت های مختلف و در سنین مختلف بچه ویتامین و املاح و مواد مورد نیازش تغییر میکنه و دقیقا همون چیزی هست که مورد نیاز کودک هست و در آینده در کلیه و کبد و کیسه صفرا رسوب نمیکنه
دوم اینکه بچه هر مریضی داشته باشه با تغییر خوراک مادر اون مریضی بچه خوب میشه
مثلا دختر من چند روز کولیک داشت من چند تا دارو سنتی در دسترس خوردم دخترم به کل خوب شد یا رفلاکس پنهان داشت من با خوردن چند تا داروی ساده مثل دمنوش زیره و رازیانه و …و مراعات غذایی و با خوردن غذاهایی مقوی برای اینکه شیرم سنگین تر بشه تا حجم کمتری بخوره و سیر بشه رفلاکسش کاملا خوب شد خداروشکر
و نیازی نبود دنبال شیر خشک های مختلف و یا داروهای مختلف بگردم
یا دخترم رشد موهاش کم بود من خودم سویق برنج و گندم و جو خوردم خیلی در رشد موهاش تاثیر داشت


شیر و مادر گرم و تازه است و همیشه در دسترس هست
بی نهایت در رابطه ی احساسی مادر و فرزندی در آینده نقش داره

من برای باز شدن بینی ،سوختگی پاش و گوش درد از شیر خودم استفاده می‌کنم در جا و سریع خوب میشه اصلا هیچ پماد و قطره ای به پاش نمیرسه
به شرطی که با علم و اطلاعات خوب جلو بری

دکتر من گفت از نظر ارزش غذایی فرقی نداره اما شیر مادر چون کالری و قند اضاف نداره بچه ها خطر چاقی تو نوجوانی کم تر دارن

خودم البته شیرخشک دادم از اول. شیر نداشتم

شیر مادر قطعا بهتره ولی اگرم بچه ای شیرخشکی باشه خب مهم نیست شیرخشک هم املاح لازم رو داره

سوال های مرتبط

مامان اسراء و آلاء مامان اسراء و آلاء ۲ ماهگی
مامان ملاک و لیانا💗 مامان ملاک و لیانا💗 ۴ ماهگی