چالش


بنظرتون شیر خشک بهتره یا شیرمادر؟دلیل

تصویر
۱۹ پاسخ

شیر خشک
تقوبت شده و در دسترس همه
شیر مادر خیلی رعایت داره و باید مقوی و قرص بخوری که بنظرم منه تازه مادر تا خودمو بچم رو جمع کنم صب شب شه بیشتر نمیرسم وایسام غذای آنچنان بپزم و یادم نمیمونه قرصام

بنظرم بستگی به شرایط مادر داره
میزان شیرش؟ کیفیت شیرش؟ سبک زندگیش؟ وضیعیت سلامتیش
شیر مادر رو الکی بزرگش کردن منکر خاصیتش نیستما ولی در حدی اصرار بهش زیاده که گاهی بدتر ضربه زده به بچه

به دخترم تا سه ماهگیش شیر خودمو میدادم همچنان زردی داشت استفراغ میکرد کولیک شدید داشت ولی با شیر خشک اینطور نبود به قطع واسه همچین بچه ای شیرخشک بهتره
پسرمم با خواست خودم شیر خشک دادم بعد مشخص شد به لاکتوز شیر و پروتئین گاو الرژی داره یعنی حتی شیر مادر نمیتونه بخوره اگه شیر مادر صد خوب بود همچین باگی نداشت

صددرصدشیرمادر👌ولی من شیرم کمه کنارش کمکی هم میدم بعضی هاهم شاغلن بعضی هاهم مشکل دارن نمیتونن الان یسریامیان میگن شیرخشک اله بله میخوام بگم ببنددهن گوهتودل اون مادربدبختی ک فقط شیرخشک میده روخالی نکن ونشکن یکی مجبوره الکی بهش استرس واردنکن

اینکه کدوم بهتره واسه کسایی هست ک حداقل حق انتخاب بین این دوتارو داشتن خیلیا ب اجبار بخاطر بیماری مصرف دارو نداشتن شیر سینه نگرفتن بچه مجبور شدن شیرخشک بدن
پس قبل از نظر دادن نظر علمی بدین ن عذاب وجدان بدین ب بقیه مادرا

شیر مادر صد در صد

اینکه مطمئنن معلومه شیرمادر قابل مقایسه نیست باشیرخشک
ولی بعضیا هم مجبورمیشن شیرخشک بدن

اما اطرافیانم خیلی دیدم بچه هایی شیرخشک میخورن زودتر مریض میشن یا دیرتر خوب میشن

شیرمادر🥰❤

از نظر پزشکی و تغذیه شیر مادر قطعا بهتره
برا همین تاکید میکنن های سینه بدین بچه مک بزنه تا شیر بیشتر شه یا قطره شیر افزا بخورین و خیلی کار های دیگه
چون غذای کاملی هستش واسه بچه

من شیر خودمو میدم
اما تواین شرایط میگم کاش بچم شیرخشکی بود این شیری که من به بچم میدم چیزی جزی استرس و ناراحتی وغصه نیست 😔😔😔

من شیر خودمو میدم.به نظرم خیلی سخته مدام شیشه بشوری شیر خشک درست کنی 😂 من اصلا حوصلم نمیاد

آره بپرس بیان مایی که مجبور شدیم شیرخشک بدیم رو‌پاره کنن😢

شیر خشک بهتره حداقل تو این شرایط شیر جوش نمیدیم بهشون🫡و کامل و غنیه
شیر مادر خوبه ولی ب شروطها...غذای خوب.خواب کافی.مایعات زیاد.قرصای ویتامین.و مهم تر از همه اروم و ریلکس بودن ک هیچکدوم اینارو ایرانیا ندارن🫥

شیر خشک بهتره حداقل تو این شرایط شیر جوش نمیدیم بهشون🫡و کامل و غنیه
شیر مادر خوبه ولی ب شروطها...غذای خوب.خواب کافی.مایعات زیاد.قرصای ویتامین.و مهم تر از همه اروم و ریلکس بودن ک هیچکدوم اینارو ایرانیا ندارن🫥

به نظرم هر پس در کنارهم خوبن شیرمادر سیستم ایمنی بچه رو قوی میکنه اما همه مواد مغذی رو نداره اما شیرخشک همه چی داره . من پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داره دهنم سرویسه رژیم گرفتم بخاطر شرایط الان جرات نمیکنم شیرخشک بدم میترسم خوشش بیاد سنه رو پس بزنه دیگه گیرمم نیاد هیهات

شیرخشک
بچه کمتردلدرد میشه لااقل
مادره چی بخوره باد داره
من هربارشیرخودمو دادم دخترم گریه کرد بعدش 🥲
بعد روحیه مادر داغونه بعدزایمان استرس داره حس میکنم شیرمادر به تنهایی خوب نیست
البته من الان کلا شیرخشک میدم بااین شرایط حال خوبی نداشتم دیگه ندادم و ندوشیدم

شیر مادر بهتره ولی مامان های که مجبور میشن شیر خشک بدن اصن عذاب وجدان نگیرند چون اونا مقصر نیستن و این اختیار رو دارن شیر خودشون رو ندن

من خودم هم شیر خودم میدم هم شیرخشک میدم شیر مادر نوزاد دربرابر مریضی مقاوم تر یا اگه خدای نکرده مریض بشه زودتر خوب میشه اما شیرخشک هم خوب تو میخوای بری بیرون یا آرایشگاه جایی میتونی بچه پیش کسی بزاری شیرخشک بهش بده

صدرصد شیرمادر ولی دختر من شیر منو نمیگرفت شیر خشکی شد😩

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۸ ماهگی