۲ پاسخ

من دانشگاه ثبت نام کردم،هروقت میشینم و درس نمیخونم عذاب وجدان دارم

بزن بیرون .پارک طبیعت..آهنگ جدید گوش بده .خودتو بزن به بی خیالی ..چاره ای نیست.اینجوری وارد چاله افسردگی میشی..منم یمدت همینجوری شدم.باید خودتو بکشی بیرون

سوال های مرتبط