من برج ۱۲رفتم ۱۸۰۰ آزاد
هفته قبل رفتم مطب خصوصی بدون بیمه ۱ تومن خودمم تعجب کردم
من ۴تومن دادم دیروز
بعضی بیمارستان های دولتی انجام میدن
ک با ۱۰۰ تومن سر تهش هم میاد
منتها دکترم گفت برو من الکی ترسیدم
دکتر بیمارستان مرخصی بود
منم اینجا رفتم
پول زوره اصلا کاری نمیکنن کلا ۵ دقیقه
۴۳۰۰ دادم
سالم هم بود بچم
البته خیالم راحت شد
بیمارستان صارم ۵ میلیون
من با بیمه نیرومسلح بیمارستان رفتم ۷۰ تومن ولی کلینیک با بیمه پرسیدم گفت ۶۰۰
ولی ازاد دو سه تومنه
همه باید انجام بدن؟دمترم بهم گفت سونو همه چی سالمه اگ خودت دوس داری برو اکوقلب
من اسفند رفتم 1300
۵۸۰۰بمن گفتن
من دو ماه پیش انجام دادم ۳۵۰۰ شد
وای من اصلا فکرشم نمیکردم انقدر گرون باشه
البته که پیش یه دکتر خیلی گرونم رفتم ۷ میلیون و سیصد شد
و هنگ کردم واقعا
۲۶ اسفند رفتم ۱ و ۸۰۰ شد
من امروز انجام دادم 2500
هنوز تعرفه امسالو نزاشته بودن با تعرفه پارسال انجام دادن
من شنبه رفتم انجام دادم شد۳میلیون و۹۰۰
منم که دو قلو بودم هر قل رو جدا حساب می کرد و خیلی خیلی بالا
بیرون و کلینیک خصوصی خیلی گرون و آزاد حساب میشه من رفتم بیمارستان البرز و با بینه تامین اجتماعی هیچی پول ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.