۷ پاسخ

سلام بچها دخترم یازده ماهشه قبلاً فرنی میخورد الان نمیخوره اشتها هم نداره شباهم موقع خواب تاصبح چند باربیدارمیشه نمیدونم چکارکنم

دختر منم از ۴ ماهگی این مدلی می‌خوابه، از دکتر پرسیدم گفت مشکلی نداره حتما اینجوری راحت تره

دختر منم اینجوریه ولی خودش از بس جاب جا میشه هر دقیقه چکش میکنم میبینم یکبار رو کمر خوابیده ی بار رو پهلو 😂

پسر منم اينطوري ميخوابه

دختر منم همینه شبا از خفه شدنش میترسم بالش میزارم دو طرفش تا نتونه برگرده 😑

پسرمنم اینطوری میخابع

پسرمن ازسه ماهگی این مدلی میخابه

سوال های مرتبط