ریسک هات که کمه،برا منم فری بتام عددش زیاد بود،دکتر گف غربالگری دوم میری،بعد دید شدیدا استرس دارم گف میخوای بنویسم سلفری برو ولی اصلا نگران نباش همه چیش اوکیه...دیگه خیلی منطقی ارومم کرد استرسم کم شد،سلفری نمیرم انشالله که غربالگری دوم همه چی خوب میشه،انشالله برا تو هم خوبه چون ریسک هات پایینه
فکر نمیکنم انقد که ناراحتی این عدد چیز بدی باشه انقد الکی به خودت استرس نده ریلکس باش
سلفری بده انشالله چیزی نیست
چه آزمایشی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.