من بیرونیشو خوردم🤦
بخور بره,🤌😂
ن عزیزم من از 90 درصدا ازبیرونم چندبارگرفتیم وخوردیم،، مشکلی نبوده
همبرگر بیروتم من خوردم عیبی نداره گاهی
تو تاپیک های قبلی دیدم گفتی دکتر نظری سنو انومالی انجام نمیده من تماس گرفتم گفتن انجام میده گفتم بهتون بگم
نه عزیزم بخور نوش جان خونگی هرچی دوست داشتی بخور
من بیرونیشو میخورم 🤣
گوشته دیگه بخور من همین الان ۲۰۲ خوردم برای رفع هوس گاهی عیب نداره
بخور بابا نوشجووونت
نه عزیزم بخور نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.