بچه هاخوردن ته چین مرغ ضرره تو هفته من؟خیلی دلم میخاد

۸ پاسخ

دیگه تو هفته شما اوکیه

من خوردم مشکلی نداره کم بخور

ن من دوروزپیش درست کردم

معمولا بعد از سه ماه خطر رفع میشه و ایرادی نداره

چون زعفرونش زیاده بهتره نخوری منم ماه ۶خوردم

بخوربابا زعفرون و زرشک کم بریز

گفتی منم دلم خواست🤤 برم زعفرونشو کم بریزم بخورم بابا😂

بدون زعفرون بخور😁

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی