۶ پاسخ

ابرسان ویشی بزن بعدش مرطوب کننده بزن مث سراوی یا اوسرین
چون گفتی خارجی
این ترکیب ک گفتم عالیه

من پسرم اینطوری بود دکتر شامپو مرطوب کننده بدن داد

عرق کاسنی و شاطره اصل خوبه با عرق بنفشه

وازلین کامان بزن خیلی جواب میده

دست دختر منم اینطوری هست فقط پماد دست ساز بدنش رو خوب می‌کنه باید دکتر دستورش رو بده

خارجی نمیدونم منتها دست و پای دخترم یک مدت اگزما شد اول باید عامل اگزما رو‌پیدا کنی مثلا شوینده یا کرمی یا ممکنه غذای خاصی بعد دکتر گفت روزی دوبار بتامتازون تا یک هفته و مرتب با کرم ثمین کودکان یا کرم‌ثمین بدون اوره چرب کنم اگر خیلی خشک شد روش کرم اد یا کرم ا چشمی که چربتره بزنم .

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری