امروز دوتا از این نمونه تایپیک دیدم هردو هم از همشهری های خودم.
واقعا برام عجیبه.
چرا انسان ساختن ،تربیت یک انسان رو اینقدر کم میبینید
معصومه داشتم این تاپیکتو میخوندم … دیدم زیر همین تاپیکت مامانای سیرجانی یکی عمران یکی کامپیوتر یکی نقشه بردار هست منم معماریم و دقیقاااااا تمام این حس و حالای تورو دارم بیایم با هم چند نفری یه دفتر بزنیم😂😂یه گوششم میزاریم بچه هامون بازی کنن …
منم لیسانس کامپیوترم کاری پیدا کردی دنبال منم بیا فدات😘😘😘
دقیقا منم همینطور بودم شرایط رفتن شرکار با پناه رو نداشتم دارم کلاسای خیاطی میرم حداقل بیکار نباشم🥲
واقعا منم همین حس دارم این همه دانشگاه درس خوندیم شدیم الاف
چرا بیهودگی
جایی این حرف نزنیا همینک شب خابت نامنظمه
کل روتین زندگیت برای بزرگ کردن یه جوجه س
یعنی سخت ترین شغل دنیارو داری 🥺
منم خسته شدم دارم درسم ادامه میدم خیلی خوبههه دیگه وقت ندارم به چیزایی الکی فکر کنم
گلدوزی خوبه
آنلاین شاپ لوازم آرایشی بزن
هیچ عزیزم فلا بچه داری ایسالاه ب وقتش همکار میکنی
میتونی انلاین شاپ بازکنی حالا توی ایتا یاسایت بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.