۴ پاسخ

من از روز اول بارداری شیاف و آمپول پرژسترون میزدم اخرا دیگه کلی پرژسترون هیوسین بتامتازون زدم کلا دو طرف باسنم بی حس شد اینقد آمپول زدم هر روز صبح هم آمپول آنوکساپارین دور ناف میزدم اون خیلی درد داشت سیاه و کبود میشد بعضی اوقات 😔😑🙄

اصلا سخت نیست دهانه رحمتو با نخ می‌بندن بچه زود دنیا نیاد فقط باید یکم مراعات کنی چن خطر زایمان‌زایمان زود رس داری

حتما انجام بده من من به حرف دکتر گوش ندادم زایمان زودرس توی ۲۰ هفته داشتم سر پسرم ۱۵ هفته سرکلاژ کردم بخاطر شرایطم احتمال زایمان زودرس تا ۹ ماهگی استراحت مطلق بودم

وقتی دکتر گفت حتما انجام بده من انجام دادم با وجود سرکلاژ بازم بچه همش پایین بود احتمال زایمان زود رس بود کلا است احت مطلق بودم بستگی به شرایطت داره بعضیا سرکلاژ میکنن بعد ی ماه استراحت مطلق تبدیل به استراحت نسبی میشن ولی من شرایطم وخیم بود کلا مطلق بودم خدارو همش شکر میکنم که به حرف دکترم گوشدادم انجام دادم چون معلوم نبود تو ماه های بالاتر چی میخاست بشه

سوال های مرتبط