۱ پاسخ

عزیزم بیوکه نوشتی اگه راهنمایت کردم به دلت نشست صلوات بزن برای مادرم
من هرموقع میبینم ناخوداگاه صلوات میزنم روحش شاد قشنگم

سوال های مرتبط