این برا چی خوبه سرما خوردگی .

تصویر
۵ پاسخ

برا پسر من پنج سالشه دکتر گفت یه ساشه کامل .ولی برا نی نی نمیدونم .فک کنم یه ساشه کامل زیاد باشه .دکترش چیزی نگفت

من پسر بزرگم سرما خورده بود بینی هاش کیپ بودن و سرفه میزد این دکتر داد من سیب رنده میکردم میریختم روش میدادم.ولی برا نی نی اگه میخوای بدی تو شیر بریز بده

ی دونه خالی کنم تو شیر خشک بهش بدم

دکتر به پسرم منم داد واسه سرماخوردگی قاطی شیرم کنم بهش بدم

براالرژي و حساسيت

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان اسراخانم مامان اسراخانم ۱۳ ماهگی