دلم میخواد یبار دیگه بیام رشت چقد خوب بود حدود پنج سال پیش رفتم
ی خونه گرفتیم طبقه بالای ی خانمه ک صورت و گردنش با دوغ پخته سوخته بود اما هنوز زیبا بودبرام دعا کرد ک خدا تِرع پسربده انقد خوشم اومد ازش
کلی خوش گذشت
املش هم فک کنم نزدیک رشته
اخه رد شدنی ی پیرمرده دست بلند کرد گفت املش اقد ترسیدم صداش کلفت بود با لهجه گفت شیشه منم پایین😅😅😅
خلاصه من عاشق رشتم
عاشق بارونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.