۴ پاسخ

منم همینطور🥺امیدوارم که باردار نباشم

خحخ این مشکل همه مون هست خواهر من سه ماه نشدم

بی بی چک بزن

منم ۱۷نشدم البته بار اول بعد نه ماه اسفند شدم

سوال های مرتبط