ساکه بیمارستان نینیو بستممم
فقط مونده پوشک که هنوز نگرفتم

۱۳ پاسخ

ندگس جون بهم درخواست دوستی بدین تا گمتون نکنم من چوب خطم پره

منم مونده پوشک و شیردوش ک منتظرم بخرم و ببندم ساک بیمارستان البته با پد برای خودم

به سلامتی عزیزم🥰 تاریخ زایمانت کیه؟

منم بستم☺

عزیزم پستونک و شیشه شیر رو همینجور ک خریدیم بزاریم داخل ساک یا اینکه با آب باید اول جوشوند؟

چیا گذاشتی عزیزم

من هنوز نبستم😅

زود نیس؟

به سلامتی ان شاالله

عزیزم چیا گذاشتی

من ۳۷ هفته ام هنوز نبستم🤣

ایشالله بسلامتی و دلخوش😍

من میگم زوده هنوز باریکلا خواهر ب دل خوش سلامتی عزیزم😍

سوال های مرتبط