ندگس جون بهم درخواست دوستی بدین تا گمتون نکنم من چوب خطم پره
منم مونده پوشک و شیردوش ک منتظرم بخرم و ببندم ساک بیمارستان البته با پد برای خودم
به سلامتی عزیزم🥰 تاریخ زایمانت کیه؟
منم بستم☺
عزیزم پستونک و شیشه شیر رو همینجور ک خریدیم بزاریم داخل ساک یا اینکه با آب باید اول جوشوند؟
چیا گذاشتی عزیزم
من هنوز نبستم😅
زود نیس؟
به سلامتی ان شاالله
عزیزم چیا گذاشتی
من ۳۷ هفته ام هنوز نبستم🤣
ایشالله بسلامتی و دلخوش😍
من میگم زوده هنوز باریکلا خواهر ب دل خوش سلامتی عزیزم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.