۱۴ پاسخ

یا خداااا
فقط خدا بهمون رحم کنه و مارو از شر شیاطین نجات بده😔😔😔😔

درست گرفتی گلم همینه

من بسته‌ای گرفتم نمیدونم چند گرمه نزدیک ۵۰۰ شده

من شرکتیا بسته بندی گرفتم 190

گرون شده

جو نیست پرک هستت

هر روز بدتر از دیروز

بسته بندی شرکتی دو هفته پیش خریدم ۱۷۰ تومن ۴۰۰ گرمه

نه بابا ۷۰۰تومن نیست ارزانتره....بنظرم اینا که درشتع زیاد جالب نیست ....اون خرد ترا توی غذا و سوپ بهتره

عزیزم این پرکه

اره قیمت همونه چون با کیفیت ترینشو گرفتی منم پارسال کیلو 450 تومن شد

این پرکه نه دوسر پرک گلم

فکنم گرون خریدی

واقعا 😟😟

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هجدهم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۱۷ ماهگی