یا خداااا
فقط خدا بهمون رحم کنه و مارو از شر شیاطین نجات بده😔😔😔😔
درست گرفتی گلم همینه
من بستهای گرفتم نمیدونم چند گرمه نزدیک ۵۰۰ شده
من شرکتیا بسته بندی گرفتم 190
گرون شده
جو نیست پرک هستت
هر روز بدتر از دیروز
بسته بندی شرکتی دو هفته پیش خریدم ۱۷۰ تومن ۴۰۰ گرمه
نه بابا ۷۰۰تومن نیست ارزانتره....بنظرم اینا که درشتع زیاد جالب نیست ....اون خرد ترا توی غذا و سوپ بهتره
عزیزم این پرکه
اره قیمت همونه چون با کیفیت ترینشو گرفتی منم پارسال کیلو 450 تومن شد
این پرکه نه دوسر پرک گلم
فکنم گرون خریدی
واقعا 😟😟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.