آزاد ۴۰۰وخورده ای با بیمه تامین اجتمایی ۷۵تومن
آزاد بخری بالای یک تومن میشه دکتر به من دوتا میداد،اما با بیمه حدود 200
من این ماه خریدم 540 یدونه باید بزنی
خیلی گرون نیست عزیزم
دکتر برای من ۲تا نوشت با یسری داروهای دیگه شد ۴۰۰
من ۵ تا زدم آمپول ام شد ۱ تومن
من سه ماه قبل گرفتم 470 یدونه زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.