خطرناکه یعنی ببرمش دکتر ؟
انگشت پسرم اینجوری شده بود بردمش دکتر گفت هیچوقت گوشه های ناخنش رو نگیر نهایت با سوهان صاف کن…الکل داد گفت شبا ک خوابه بزن به اون قسمت از انگشتش
ناخنش رفته تو گوشتش با اب ولرم و صابون بشور
ناخنش رفته تو گوشت عفونت کرده
به خاطر ناخنشه عزیز
ناخنشو زیاد نگرفتی؟شاید بخاطر ناخن باشه
ممكنه پشه نيشش زده باشه؟
ببین ناخنش رفته تو گوشتش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.