۵ پاسخ

نزد بذارش باز خودش خودش تکون میده بلندش کن بزنه یا نهایت بالا میاره یا سکسه میکنه

کلا همینه باید صبوری کنی. تا بیست دقیقه عمود نگهش دار تو بغلت اصلا هم ضربه نزن فقط با دستت آروم کمرشو از پایین به بالا ماساژ بده تا ۵ دقیقه اول احتمالا آروغ میزنه. اگه تا بیست دقیقه نزد ولش کن دیگه

پسر منم سخت آروغ میزنه ، بعد شیر یک ربع میزارم روی قفسه سینم حالت نیمه نشسته ، خداروشکر و گوش شیطون کر تا الان دل درد نگرفته

واسه منم اصلا نمیزنه بجاااش طوفانی باد معده میده ک دکتر گف فقط مهمه باد خارج بشه حالا از کجا مهم نیس🤣

زد بهتر نزد هم سخت نگیر

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی