۷ پاسخ

واسه منم همینطوره

برای منم همینه برای منم سواله

به دنیا هم بیاد همینه هااا😅من پسرم اینجوری بود،بعد تا شیر میخورد سکسکش میگرفت بعدشم کلی گریه میکرد به خاطر سکسکه🫤
حالا دخترم هنوز سکسکه نکرده نکرده🤭

به خاطر تشکیل ریه هاشه من اتفاقا دیروز از دکترم پرسیدم گفت از هفته ۳۲ تا ۳۸ سکسکه زیاد میکنه چون ریه داره تشکیل میشه

برا منم همینه بعد بزرگ شده سرش میپره هوا میفهمم تو واژنم🤦🏻‍♀️😂

سکسه چطوریه با چی متوجه میشی؟

خوبه که😍😍😍

سوال های مرتبط