خانوما تو آزمایش ژنتیک اگه بزنه کروموزوم yیعنی جنسیت پسره؟

۴ پاسخ

منم انجام دادم یعنی جنسیت مشخصه؟

باید بزنه کرومزوم وای دیتکتد ولی اگ بزنه نات دیتکتد ینی دختر

اره عزیزم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلي🐣❤️‍🩹 مامان تو دلي🐣❤️‍🩹 هفته بیست‌وپنجم بارداری