۹ پاسخ

همه چی خوبه نگران نباش خداروشکر

نه مشکل نداره سالمه

نه در محدوده نرمال قرار گرفته سبز رنگه و زده ریسکه کم پس استرس نداشته باش

ریسک نداره.سلفری این

شما اونجا رو ببین زده low risk

خیر زیاد نیست جنسیت هم دختره

نه همش سبز نشون داده

نه همه ریسک کم زده نرماله بچه هم دختره

چقدر شد آزمایشت
آزمایشگاه گفت خوبه یان ؟

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر👼🩵🧸 مامان پسته پسر👼🩵🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سورِنا🦁 مامان سورِنا🦁 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طلا👼🏼🎀💗 مامان طلا👼🏼🎀💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری