اگه اشتباه نکنم زایمان چهارمتون هس
نباید استرس داشته باشین،من سزارین اختیاری بودم و زایمان طبیعی نداشتم اما تا اونجا که میدونم قبلش پیاده روی داشته باشین حتی ورزش
آره دیگه این دردها طبیعیه. انشالله به سلامتی زایمان کنی. التماس دعا
زاییدن آسونه... منتها باید قبلش ورزش کنی...پیاده روی زیاد...
بدون آمپول فشار بیار
الهی عزیزم ایشالله بسلامتی زایمان کنی خداکمکت کنه🥰
قدم کوچولوتون بابرکت باشه😍
من تو38هفته و3روززایمان سزارین شدم ولیدردطبیعی کشیدم بعدسزارین شدم سخت بود ولی بدن هرکسی متفاوته
انشالله خیلی زود وراحت زایمان کنی
والا ۳۹هفته رفتم دکتر چک کرد گفت باز سده ۴سانت دردت گرفت بیا بیمارستان منم رفتم شب ساعت ۱۲از ترسم ولی خب زیاد درد نداشتم
هر چی کفتم بستری نکرد گفت هنو دردات شروع نشده دیگ صب رفتم بستری کرد دید ول کن نیستم😂انشالله خیلی راحت زایمان میکنی احتمالا داره باز میشه 😍
انشاالله به سلامتی زایمان کنید
من ۳۹ هفته آخر دکتر گفت بریم کیسه آب رو پاره کنم با آمپول فشار زایمان کنی چون ریسک بود بخاطر شرایطم بیشتر بمونه ک خداروشکر کیسه آب رو پاره کردن انقباض هام منظم بود دیگه ب آمپول فشار نکشید کارم،ولی قشنگ تمام تکونای بچه قبل زایمان انگار توو واژنم بود
بله انشالله ب سلامت بغل بگیرید نوید روزهای سبز باشه کوچولوت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.