خانم ها بعد زایمان شکمتون جمع شد یا چروک شد؟؟؟

۸ پاسخ

بارداری اول ک طبیعی بود برام جمع شد صاف البته من با شال می‌بستم یه ماه

باید گن ببندی جمع بشه

اولش که جمع نمیشه باید ببندی بعد چندوقت جمع میشه

یه ماه اینا حالت چروک بود بعدش یه جوری جمع شدا تخت تخت 😂

از کی لاید با شال ببندیم و چطوری

مال من جم شد انگار اصلا زایمان نکردم قشنگ چسبید به پشتم😂بچه ی اولم حالا دومی رو ببینم چجوری میشه

واسه من خیلی هم جمع نشد مخصوصا زیر شکمم

هیچکدوم آویزون شد🤣🤣شوخی میکنم برای من یکم شل شده بود با شال بستم اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری