بارداری اول ک طبیعی بود برام جمع شد صاف البته من با شال میبستم یه ماه
باید گن ببندی جمع بشه
اولش که جمع نمیشه باید ببندی بعد چندوقت جمع میشه
یه ماه اینا حالت چروک بود بعدش یه جوری جمع شدا تخت تخت 😂
از کی لاید با شال ببندیم و چطوری
مال من جم شد انگار اصلا زایمان نکردم قشنگ چسبید به پشتم😂بچه ی اولم حالا دومی رو ببینم چجوری میشه
واسه من خیلی هم جمع نشد مخصوصا زیر شکمم
هیچکدوم آویزون شد🤣🤣شوخی میکنم برای من یکم شل شده بود با شال بستم اوکی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.