۶ پاسخ

من برا دخترم تلخک گرفتم و چسبم زدم حتی اما بازم میخوره

زندایی من بچشو بالاک گرفت چون بچش خیلی لاک دوست داشت میگفت اگه بخوری لاکات پاک میشن،دیگه نخورد😉😁

چسب زخم زدم گفتم اوف شده دیگه نخورد

اونموقع که شصت میخورد پستونکی بود تا میخاست شصت بخوره بهش پستونک میدادم، از سرش افتاد

من انگشتای وسطشو میخوره چسب لوکوپلاست زدم براش دیگه نمیخوره ولی برا خوابیدن پیرمو در اورده خیلی نق نقو شده

بچه برادر شوهرم
چون سنش کم بود تونستن دور شستش پارچه بپیچن نتونه بخوره
البته خب سنش کم بود که تونستن اینکارو کنن

سوال های مرتبط

مامان ای پارا❤️ مامان ای پارا❤️ ۲ سالگی