کولیک و رفلاکس و زایمان طبیعی
شب بیداری نوزاد

تصویر
۴ پاسخ

احتمال داره سبد کالای اسفندماهشون باشه

طرح یسنا نیست

سبد کالاش چقدر بود جز اون ی تومن؟

اره واسه منم یک تومن ریختن نمیدونم چیه
چون دهکم ۷ یسنا تعلق نگرفته بود تاحالا
بعدش یسنا ۶۰۰ بود این یک تومنه نمیدونم چیه😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی