خانما ی دوقلو باردار شما اکو قلب گرفتید ؟

۵ پاسخ

نه من ک نرفتم

نه
چرا باید بریم
مشکل خاصی نباشه که اازم نیست اخه

فقط من چون همسانم
گفت باید هفته ۲۷ یه سونو داپلر بفرستمت

نه، چند هفته باید انجام بدیم؟

منم اوایل گرفتم شد 2

سلام عزیزم بله من گرفتم و هزینه ش شد۵میلیون از ساعت ۱۱/۵صبح هم طول کشید تا ساعت۲بعد از ظهر

سوال های مرتبط

مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری