نه من ک نرفتم
نه
چرا باید بریم
مشکل خاصی نباشه که اازم نیست اخه
فقط من چون همسانم
گفت باید هفته ۲۷ یه سونو داپلر بفرستمت
نه، چند هفته باید انجام بدیم؟
منم اوایل گرفتم شد 2
سلام عزیزم بله من گرفتم و هزینه ش شد۵میلیون از ساعت ۱۱/۵صبح هم طول کشید تا ساعت۲بعد از ظهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.