۱ پاسخ

آبجی من بعد سزارین بچه اول رو پاش بود لقد زد و از بغل بخیه پاره شو عفونت و خونی شد
رفت دکتر بهش قرص داد و ضدعفونی کننده برای شستشو
خوبم شد

سوال های مرتبط