۲ پاسخ

برای بچه های زیر ۳ سال هست که بدون مادر نمیتونن کلاس باشن
بازی میکنن ورزش نقاشی کارهای حسی
کلا خوبه من پسرمو از ۱ سالگی میبردم

کلاسی که مادر و کودک باهم هستن.بازی میکنن.کاردستی درست میکنن شن بازی رنگ آمیزی.باکمک مادر غذادرست میکنن.شعرریتمی همراه بادست زدن ریتمی انجام میدن فقط حتما باید مادر باهاشون باشه

سوال های مرتبط