برای بچه های زیر ۳ سال هست که بدون مادر نمیتونن کلاس باشن
بازی میکنن ورزش نقاشی کارهای حسی
کلا خوبه من پسرمو از ۱ سالگی میبردم
کلاسی که مادر و کودک باهم هستن.بازی میکنن.کاردستی درست میکنن شن بازی رنگ آمیزی.باکمک مادر غذادرست میکنن.شعرریتمی همراه بادست زدن ریتمی انجام میدن فقط حتما باید مادر باهاشون باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.