سلام از این سبد های حمل نوزاد گرفتین؟ تجریه هاتونو ازش بگین مرسی

تصویر
۹ پاسخ

اصلان بدرد نمیخوره

ساحل جون کارایی نداره فقط زیباست ، سنگینه دودون میشه و زود دفرمه میشه کرییر بگیر خودتو راحت کن خودت یه نگاه به دستش بنداز چطور میشه باهاش نوزادو حمل کرد !

عزیزم اینا خیلی برا حمل مناسب نیست جنبه تزیینی داره و بیشتر به عنوان گهواره استفاده میشه، زیرشم چوب داره میزارن رو اون و بچه رو تکون میدن میخوابونن

فقط برای عکس گرفتن و حمل نوزاد تو همون روز بیمارستان خوبه بنظرم

فکر نکنم راحت حمل بشه چون سنگین

من با چوب زیرش گرفتم. بنظرم برای مهمونی ها خوبه.بجای تشک‌گارددار میذارمش تو این.تو خونه هم میشه کنارتخت گذاشت .چوبش حالت گهواره داره.ولی تا چندماه اول میشه استفاده کرد چون بچه بزرگتر بشه ممکنه از روش بیفته

جای پای بچه هم بستس ، شیب هم نداره

خیلی سنگینه اذیت میشی برا بلند کردنش

ب نظرم برای حمل نوزاد کریر بهتره چون ی شیبی داره ولی اینا صافه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۰ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری