عزیزم چرا شما اشتباه میگی اول بایدبره پیش یک سال بعد باید بره پیش دو وبعدشم مدرسه
از چی میخاد عقب بیفته عزیزم
دختر منم۱۳مهر۱۴۰۰ میگم خداروشکر ی سال دیرتر میره
درسای الان چی هست که عقب بیفتن
امسال پیش یک باید برن
سال دیگه پیش دو
سال تحصیلی ۱۴۰۷ام کلاس اول میشن
پسرمن مرداد ۱۴۰۰ هست و امسالپیش ۱ میرفت.کوچولو ترین کلاسه🙃
من خودم دوسداشتم نیمه دومی باشی.
چون خودم ک نیمه دومی بودم تو مدرسه که میرفتیم نیمه دومیا زرنگ تر بودن.
چون نیمه اولیا۶ ماه کوچیک ترن شاید نسبت به بزرگترا کند تر وضعیف تر باشند و ممکنه به شدت روی اعتماد به نفسشون تاثیر بزار...و بنظرم سال های اول و معلم های اولین خیلی روی تحصیل و درسخوان بودن و نبودن بچه ها تاثیر داره(به چشم دیدم ک میگم)
مثل تفاوت توانایی بچه ی ۱ ماهه با بچه ی ۷ ماهه.
شما میتونی کلاس های ساعتی بنویسی پسرتون را تا کاملا آمادگی جداشون از شما و ۴ ساعت تنها موندن تو مهد رو داشته باشه.
از روزی نیم ساعت شروعکنید تا برسه به ۴
چون اگر پروسه جدا شدن را طی نکرده باشن، معمولا بچه ها ۲تا۳ ماه اول مهد رو هدر مسدن برای جدا شدن
همین که زودتر نره خیلی بهتره کوچیکه بزرگتر میشن عاقل تر میشن
من خودم بچه م نیمه اول ۱۴۰۰ هست تصمیم دارم یکسال دیرتر بفرستم با نیمه دومی ها
اول پیش ۱ میرن بعد پیش ۲ بعد مدرسه
پسر منم ۴ مهره ، ولی بخاطر شرایط و سیستم اموزشی مزخرف فعلی تلاشی نمیکنمزودتر بره
میگن تا دهم نیمه اول حساب میشه بازم مطمئن نیستم
منیادممرفته که امروز باید میرفتم آموزش پرورش، متاسفانه کوروش یکم تب داره، خونه هستم
نیمه اول ۱۴۰۰ باید برن پیش ۲
من خودم فرهنگی هستم مشکلی نداره خودمم میخوام همین کارو کنم یک سال دیرتر میفرستم مدرسه الان که باید پیش ۲بره کلاس های متفرقه میبرم سال دیگه ۲و سال بعدش مدرسه انشالله
چه عجله ای داره بچه رو زود بفرستی مدرسه از چی میخواد عقب بیوفته خیلی روش تدریسشون خوبه خیلی چیزایی درست حسابی یاد بچه میدن بچه رو اذییت نکن بزار دیرتر بره
عزیزم قانونی اومد که بچه ها مهر ماه تا ۱۶مهر نیمه اولی محسوب بشن ولی این قانون چند ساله فعلا تو ایران اجرا نشد
من خودم متولد ده مهر ۷۶دور بریام همه چندماه از من زودتر دنیا اومده بودن پسرعمو دختر عمه اینا زودتر از من مدرک گرفتن زودتر از من شغل پیدا کردن همیشه باهم بودن مخصوصا دخترعموهام مدرسه میرفتن یه سال جلوتر بودن باهم دوتایی من ن بنزرم برو حرف بزن بزار باااونا بره البته اگر حس نمیکنی کمتر از بقیه از نظر رفتاری نیس چون من دختر و پسرم یکسال و دوماه تفاوت سنیشونه ولی دخترم بزرگتر از سنش میفهمه اتفاقا پسرمم۱۱مهر دنیا اومده با اینکه پسر عمه اش سهریور دنیا اومد با این حال میگم پسرم زیاد متوجه نیس حتی درس صحبت نمیکنه دقتم نداره برای همین زودتر نمیرفتم میگم با این حال ک خودم تجربه سختی داشتم
دختر منم یک مهر ولی دوس ندارم زود بفرستمش ..
تا ده مهر میتونه با نیمه اولیها بره.
پسر من ۶ مهره ولی من زودتر نمیفرستم، اگه زودتر بره کوچکترین بچه کلاس محسوب میشه و خیلی اذیت میشه. تو این سن اختلاف سنی چند ماه هم زیاده رشد مغزی و جسمی و ..... همه متفاوتن. من که امسال میفرستمش پیش ۱
اتفاقا خیلی بهتره ک دیرتر بره
واسه مدرسه کمتر اذیتت میکنه
پسر من شهریوری. میگم کاشت مهر دنیا میومد اینقد زود نمیرفت مدرسه
سلام، به آموزش پرورش خیلی نزدیک هستم. فردا یه سر میرم میپرسم ازشون. شهرزاد هم ۱۵مهر هست.
سلام منم دخترم 6 مهر هست خیلی دوس دا م امسال بره ولی مشاوره گفت بفرست خانه بازی پیش یک اذیت نشه اونطوری خیلی کوچیکترین از همکلاسی هاش میشه حتی یک روز هم یک روز هست منم فعلا بیخیال شدم ولی میگم بره بهتره
بچه های نیمه دومی چون بزرگتر هستن توی کلاس خیلی بهترن مخصوصا پسرها
بببن ۸ ۹ ماه از بچه شما بزرگترن خیلی ظلمه بنظر من
من دخترم آبان ۱۴۰۰ ولی امسال نمیفرستم پیش ۱ میفرستم مهد سال بعد پیش ۲ بعدش کلاس اول، میخواد چی بشه از امسال بره پیش بچه خسته بشه
به صحبت کردن نیست آخه قانون وزارت آموزش و پرورش اینه مدارک باید بدی میتونی بذاری غیر انتفاعی دو سه رو بخونه بعو بیاری مدرسه دولتی بگو جهشی خونده، یعنی اونجا برات یه سال رو مدرک جهشی بکنن، اینجوری شنیدم که دارم پیشنهاد میدم بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.