کسی از سونوم سردرمیاره

تصویر
۴ پاسخ

بچه ت چند ماهش بود؟
من دو ماه و نیم سقط کردم انقد بقایا داشتم که مجبور شدم کورتاژ کنم

سقط کردی؟ هنوز بقایا داری و رحمت هتروژن و خونریزی داره

اگه سقط کردی ازش بقایایی مونده همش دفع نشده عزیزم😕

نوشته بقایا داری دیگه نمیدونم چیز بیشتری

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عارف👑❤️ مامان عارف👑❤️ ۲ سالگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری