مشهد ۳م شد
رشت 1200انجام دادم قبل عید
من آزاد رفتم دو و خورده ای شد
من دیروز مرکز خصوصی انجام دادم ۲۶۰۰
اینم مثل ان تی ازمایشم داره؟
پریروز ۶٫۷۰۰دادم
من گیلان لاهیجان هستم بیمه تامین اجتماعی دارم ولی تکمیلی ندارم
به شهرو مرکزی که میرید مربوط میشه گلکم من ۲۷۰۰
۲.۹۰۰ با بیمه تامین اجتماعی
من بیمارستان مهدیه ۹۰۰ دادم
۲۷۰۰خانمی
من دوروز پیش انجام دادم ۵/۷۷۵
فک میکنم بستگی ب شهر و مرکزی ک میرید داره
من اینجا ۵تومن شد
عزیزم من فردا نوبت آنومالی دارم، 4 تومن پرداخت کردم، هزینه غربالگری 2 هم 4.700.
البته من آزاد پرداخت کردم اگه بیمه دارین کمتر میشه
من قبل عید پرسیدم گفتن ۱۶۰۰ الان دیگه نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.