من هوبر دلیجان گرفتم، اما در نهایت دیدم با الیت دلیحان زیاد فرق نداره، زیاد روصندلی حساس نباش، برند دلیجان هر کدوم قیافش خوشت اومد بخر
مکسی کوزی دارم خیلی خوبه
دخترم توش راحته
نونا
و معتقدم چون هیچی از جون بچه توی جاده واجب تر نیست باید حتما برند معتبر باشه با استاندارد های جهانی و تست تصادفات و بسیار ایمن ...
من والا صندلی ماشین نگرفتم اما کریرشو هرجامیرفتیم میبردم میزاشتم توی ماشین کمربنداشم مینداختم کار صندلی ماشینومیکردبرام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.