۵ پاسخ

اره من دوبار دادم سفد شد دگه ندادم

لوپرامید و کپسول یوموگی خیلی خوبه که برا سن بچه شما کپسول مناسب نیست (من تو باز میکردم کپسول و تو ماست)
اما لوپرامید و از داروخانه بپرس شربت خوبیه

خودت اب بزار جوش بیاد نبات بندازو یکمم عرق نعنا بریز بخور
میگن بچه رو سفت میکنه شکمشو

عرق نعنا ۵قطره بده

دکتر واسه پسرمن دیسکلومین داد بود هر هشت ساعت دوسی سی بدم گفت وقتی سفد شد دگه نده

سوال های مرتبط